DJ Inchi - Hardcore Summer


Då så, då var jag igång igen med ytterligare mix.
Känns som att jag spottar ut nya hela tiden nästan.. Kan inget annat säga än att de är roligt att mixa ;)

Denna gång så har jag siktat på att göra nå riktig somrig mix, som e glad, uppot och drivig.
En som som man har svårt och sitta still till.
Hoppas jag har lyckats.. Bara ni som kan avgöra de.

Hoppas ni gillar denna oxå.

http://rapidshare.com/files/236367655/DJ_Inchi_-_Hardcore_Summer.mp3
(Klicka på länken så kommer ni till en sida där ni tar hem mixen)


DJ Inchi - Hardcore Summer (62:38)

1. 7 Wonders - Double Decka
2. Out of the Blue - Seduction & Joey Riot
3. Rivers Flow in You - Lumin8
4. Sunlight - (Sy & Unknown Rmx) - Dj Impact
5. Back in my Life - S3RL
6. I got a Feeling (Darren Styles rmx) - DJ Breeze
7. Memories - Plus System
8. Free your mind (Sy & Unknow rmx) - CLSM
9. Right Here - Re-COn
10. U R My Fantasy (Darren Styles rmx) - Sy & Unknown  Feat Lou Lou
11  Styles & Breeze - Come With Me (Unique Remix)
12. Paradise & Dreams (Re-Con Mix) - Darren Styles vs Ultrabeat
13. Show me the Sunshine - Darren Styles Feat Andrea Britton




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar