Fuck It All ?!?

Förstår inget alls just nu.
Allt bara har krashat.
Allt som var så bra och på väg nånstans bara tog totalomvänding och krasha i en stor explosion.

Allt pga av ett sms som man skrev på fel sätt och togs på fel sätt. =/
Fan ska man göra nu då ?
Man försöker rätta till men får inge svar eller möjlighet att lösa de.
Hur kan man göra 1 fel till 1 rätt om man inte får chansen att göra de`?

Känner att allt återigen bara är skit....

Så jäkla trött på att man alltid lyckas förstöra bra saker på nå vis.
Allt som känndes rätt och känndes som att de var på rätt väg. =(
Önskar att man kunde göra nått för att få de bra igen..

Eller ska jag bara skita i de och gå vidare?
Många faktorer som är med i ekvationen.
Men allt pekar bara på en sak just nu och de är att jag vill rätta till allt så de blir bra igen.
Om hon bara kunde ge mig den chansen.

Jag är verkligen kluven.


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Jobbigt läge vännen! :(

Jag skulle försöka reda ut det... skicka ett mail eller liknande... får jag ingen respons på det får man väl tyvärr lämna det och gå vidare. Oftast mår man bättre sen, även fast det inte känns så.

2009-05-26 @ 19:05:51
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen
Postat av: Martina

Skit i det nu. Snart är det spanien, en hel vecka med sol,bad,fest och GRYM musik. Vi kommer ha såå kul, och ser jag dig deppa så kommer jag sno en båt och sätta dig på en öde ö någonstans :)

2009-05-26 @ 20:02:56
URL: http://martinag.blogg.se/
Postat av: Anna Lilith - wargaflicka.se

det blir bättre <3

2009-05-27 @ 20:51:16
URL: http://wargaflicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar