Picknick 2009

Oj oj oj.
Kan denna ledighet börja bättre kanske ?
Vet inte de återstår å se när den e över kanske

Hursom haver så ikväll så ska Tava, jag å Jonas ut på Göta Källare, åter igen.
Enda stället som kör bra musik på en fredag enligt oss.
Och ikväll levererar dom Black & White Tema, de vill säga en trevlig blanding från Trance (white) till Hardstyle (Black), kommer nog bli mycket folk och trevlig musik _^^_ Looking forward to it





Imorgon lördag, 2 Maj.
Går "Picknick 2009" av stapeln.
Ja ni må undra vad de e, JO så här e de va.

Att Tava och jag snackat lite om att anordna nån fest i sommar, bollat lite ideer och så, och nu i förra veckan tänkte jag.
Fan vore de inte lite trevligt med att ha picknick i solen, massa trevliga människor, mat å dryck.
Vist detta har redan gjorts med "Blommor & Bin" och "Tillsammans".
Men nu tyckte vi att vi skulle göra på ett försök fast med en annan typ av musik istället.

SÅ imorgon lördag den 2a maj så har vi "Picknick 2009" kl 14- ??
Där vi bjuder på Trance, Techno & Electro.
Några av våra djs kommer vara

Ayda,
Jackvi
Valkis
Tava

Kanske några fler namn tillkommer.
Ser verkligen fram emot detta.
Vår första fest som jag och tava håller ihop.
Hoppas på fantastiskt väder, massa glada människor och ett minne för livet _^^_

Bilder kommer dycka upp imorgon säkerligen efter att vi har hålt festen ;)

Så vi ses där imorgon i solen, alla ni som fått fest infon iväg skickad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar