WoW Träsket.

Wow Träsket.
Ja där har jag varit engång i tiden. Drog mig ut ur de. Sedan ramla jag tillbax en stund när expansionen kom för
"Wrath of the Lich King" sedan tappade jag lusten för de igen och övergav min raidguild. Fanns inget som lockade mig mer i de spelet.

Tror jag spelade de totalt 3 år lr så. Var inte så Hardcore i början. Men sedan fick man en nytändning kan bero på att man fick sin dåvarande tjej att börja spela de av nån konstig anledning. Och sedan gick de utför.
Vi vart riktigt hardcore spelade med varandra och sedan vart de och joina Raidguilder. Vi var med i guilder som var top 5 på vår server. Var riktigt kul men fan vart tog livet vägen ? Ja de kan man fråga. Var man ledig så spelade man de och ihop med tjejen och sedan jobbade man. Tror nästan fan man inte gjorde så mycket mer.
Men men man tog sig ur de. Tappade lust helt enkelt.

Och igår så hade jag så jäkla tråkigt att jag startade mitt konto igen bara för att se och lvla upp lite låg lvl gubbar, men när jag kom in efter ett tags patchande så vart de bara..
"Har fan ingen lust", de var lite bortkastade pengar där.
Ska se om jag sätter mig å lirar nått, men de känns jävligt tveksamt.
De spelet lockar mig inte längre. Ge mig nått nytt MMO som e värt och spela
SWTOR är väll de enda på horisonten som ser ut att kunna vara nått, eller de rycktade Fallout Online men annars inget..
Men de e annars riktig speltorka, har ABSOLUT ingen lust att spela nått överhuvudtaget. Skönt på sätt och vis.

Några av mina små små alster jag spelat med i WoW.


Visseligen var min gårdag inte den bästa, var därför jag ville bara sätta mig och glömma bort allt runt om mig, de gick ju inte alls.
Allt som var så bra den senaste 2 veckorna bara rasade igår känns de som =/
Urk..
Idag är de ju inte mycket bättre, men ändock lite.
Känner att jag behöver komma ut och festa av mig men fan jobbar ju till helgen =(

Suck. Varför ska livet vara så knepigt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar