Cosmic Gate @ Skyddsrummet

Ja de var ett tag sedan man skrev, och de vart inte någe skrivande efter den fredagens händelse heller.
Kom av mig lite smått och sedan började man jobba och har gjort de i 3 dagar.
Så man fick ta vara på chansen och skriva av sig lite nu.

Fredagen som vart så landade man på Skyddsrummet som ligger på Söder Mälarstrand alldeles i närheten av Münchenbryggeriet.
Stället är helt oki, rätt så trevligt ur Underground synpunkt. ;P
Ett bergrum som man har gjort om till festlokal. Rätt så skön stämning.
Dock så tyckte jag att ljudet inte var de bästa, basen slog igenom rätt så mycket med tanke på hur rummet i uppbygt så man kan skatta sig lycklig att man hade öronproppar annars hade jag nog inte pallat vara där länge.
Dom hade 2 dansgolv därborta, men måste nog säga att de var riktigt tomt på de andra dansgolvet som dom spelade house på. Var som max 10 personer där inne om äns någon. Trist för de djs som spelade där dock.
Annars vart de även rätt så tunt på mainfloor, utom lite senare mot kvällen då Cosmic Gate skulle spela.
Men jag tror nog jag hade lite mer höga förväntningar från dem än vad som levererades.
Lr så beror de på att man har dragit sig mer och mer bort från Trance stilen till lite hårdare och snabbare musikstilar.
Men jag hade de rätt så trevligt ändå. Hade med mig trevligt sällskap och sådant kan göra en fest 1000 ggr bättre än vad de är.

Men lite kort vart de i alla fall.. Så slänger upp några få här på sidan som vanligt.
Mer kort finns på FaceBook och Tranceclubber.com

    



    





Fler fester inomkort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar