Liten nostalgitripp.

Hur lustigt som helst när man sitter och bara surfar runt vad man kan snubbla över.
Ni kommer säkert tycka jag e jätte fjantig men de får jag helt enkelt ta hehe..

Tyckte den här låten var/är bra, fast den jag jag har hemma på burken e visseligen en lite grymare mix än detta.
Men än dock en rolig klassier i mina ögon.

Mins när Ingo när han skulle lira på Docklands, att han öppnade upp med den här låten. haha Hela stället bara stannade upp. Tror frasen "WHAT THE F**K" gick i många huvuden när den startade.. Men vi alla vet att de var en kul grej ;)

Så här har ni den.




Kommentarer
Postat av: Carin

Åh, den där låten hade jag nästan glömt bort!! :D

2009-09-20 @ 22:07:40
URL: http://www.slutsats.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar