På nya stället.

Ja ni. I onsdags och torsdags jobbade jag på mitt nya objekt. Och måste säga de att de var mig bra jobbigt.
Att stå 8-9h av 12h arbete, de känns i ryggen. Första dagen var de en riktigt pina.
De tog verkligen på krafterna att stå rakt upp och ner, och sedan på de hela försöka lära sig massa nya rutiner. Tog på krafterna. Dag 2 var lite lättare men fick återigen ont i ryggen av allt stående. Måste säga att allt verkar vara riktigt strikt och uppstyrt. Inte så fritt när de kommer till rondering och sådant.
Man blir tillbed en plats och där står man i 30 min, kanske röra sig lite fritt runt på plats men annars e de rätt stilla stående. =/
Men de kanske är en vanesak, kan nog blir bättre om bara ryggen slutar göra ont för de var de jobbigaste av allt. Men de kan berot på kängorna jag hade.. Inte anpassade att stå i för långa stunder samt inte så bra för de underlaget kanske.
Så nu har man köpt jumpaskort som kollegorna rekommenderade så man får hoppas de hjälper.
Annars kommer jag nog inte bli så långvarig där. Kanske jag inte blir ändå.
Man vet alldrig kanske hittar någe annat ställe och jobba på eller om man tröttnar för fort.

Söndag ska jag i alla fall jobba igen, dock så jobbar man 11-18.30 rätt så skönt, samt så får man möjligheten och träffa på de nya kollegorna som man ska jobba med framöver. Hoppas de e en trevlig skara man kommer få chansen å jobba med.

Annars då ? Igår fredag var de officiel release av Aion. Kan ju säga att de strula för mig å komma in för registreringen inte gick som den ville, men efter några timmar så var de igång, men sedan vart de massa köer för inloggning, vist de gick snabbare än headstarten för dom verkar ha fixat till endel med de, men fortfarande. 1-2h lätt utan problem kan man få vänta på att logga in beroende vilken tid på dygnet man försöker. Så igår fredag vart de inget, inget mig emot de vart lite film tittande och gottande istället med trevligt sällskap. Sådant går alltid för sig de med _^^_

Ne nu kanske man ska ta å göra nå trevligt kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar