Sweapsound Club Session

Yes då e man åter hemma, eller tjaa man har väll varit de ett tag men man har suttit och fiplat med både bilder, och musik och lite annant samtidigt.

Men av gårdagskvällen som summering så var de väll rätt oki därborta i Linköping. Uppenbarligen hade de gjort om stället från sist jag var där, förvisso så var de nog 1 år sedan jag var där sist, så inte så fasligt konstigt.
Störde mig mest över att de kändes som att stället hade blivit mindre nere på dansgolvet. Där DJ båset var från början hade dom ställt en bar och slängt in dj:n i ett bås bakom dem. Men men, stället såg fräsht å trevligt.
Brist på belysning beträffande ljus rigen när dom spela musiken men men man kan ju inte få allt.

Fick salig blanding inte hardstyle scenen för att avsluta riktigt trevligt med hardcore. Så kvällen i helhet vart godkänd i alla fall. Trött var man på vägen hem somna i bilen gjorde man, nej de var inte jag som körde. ;)
Inte denna gång.

Men här kommer i alla fall en liten salig blanding på kort från Sweapsound.
Samtliga bilder hittar ni annars på www.tranceclubber.com

    

    





Kommentarer
Postat av: TiNi

är du intresserad av att fota?? jag vill ha flera olika fotografer för TFP eftersom alla fotar så olika så jag är intresserad av alla som är intresserade.. så säg till så får vi snacka ihop oss om någon idé!

puss påre

2009-09-15 @ 15:28:01
URL: http://cybertini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar