Monday Bar Lucia Cruise 2009

Hade nästan helt glömt bort att lägga upp den här festen här i bloggen.
Fy på mig. Hade kommit av mig helt med bloggande och uppdateringen beträffande mitt fest fotande..
Men här kommer de i alla fall lite bilder från Monday Bar Lucia Cruise som gick av stapeln i början av Dec.

Var inte mycket man såg fram emot för denna kryss, men de vart lite roligare när man fick träffa sina vänner och stutsa runt. Tava fick chansen och spela på kryssen igen. Dock så fick han vara warmup på Hardfloor och de är en stor grej i sig tycker jag i gemförelse när han fått spela på futurelounge.
Fick även se Organ Donors spela. Och där vart jag mer än mäktigt överaskad. Deras spelning var riktigt grym, tråkiga är bara att min mobil var helt sämst på att spela in, ljudet fångades inte upp alls. =/

Den andra underbara överaskningen var Lisa Lashes som avslutning på dag 2. Och de var nog fler än bara jag som tyckte att hennes spelning var grym, hoppas att hon uppskattade motagandet av folket oxå =)

Men nog om blaj här kommer de lite bilder från kryssen.

    

    

Detta är allt jag har och bjuda på från mig denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar