Time that pasted..

Då har de gått några dagar sedan senaste uppdateringen. Inte haft nå intressant och skriva egentligen.
Har inte laddat upp de bilder från senaste festen jag fotade på och tror inte jag kommer göra de eftersom jag redan laddat upp dem på annan site redan.. Så ni missar inget eftersom de finns där.

Vad har annars hänt.
Julafton passerade, genom att man jobbade julafton.
Men fick möjligheten att komma hem till familjen och umgås med dem, äta massa gott och bara ta de lugnt.
Tog lite kort vid matbordet oxå bara för att de såg så trevligt ut. =)

Julen passerade i alla fall, man fick lite klappar, man gav lite klappaer. It was all good.

Sedan kom nyår.
Var inte alls sugen på att gå ut. Men när dagen började närma sig och kvällen drog sin mörka slöja över sthlm så vart suget mer och mer påtaglig.
Jag och minra nära och kära skulle träffas för att ha lite trevlig förfest för att sedan röra oss vidare till stan.

Förfesten hölls hemma hos min kära vän Tess och hennes kille Marco. Där många redan hade samlats när man hade anlänt till dem med Camilla.
Hos dem fanns Tava, Daniel (Bluecore) hans tös Sofie och en vän till dem "som" jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på =/.
I övrigt så var ju sjävlfallet Tess och Marco där som hade några egna bekanta som var över där.
Man får inte glömma Tess och Marcos allt för goa hund Casper. Han var såå goo önskar nästan att man hade honom själv. han var så glad å sprallig och hoppa alltid upp emot en å ville slicka en i ansiktet.. Så gosigt.
Fast han lyckades nocka mig fler gånger än man hade önskat hehe men de var sött.

Efter lite dricka och trevligt prat med alla så rörde vi oss mot GK och Monday Bars som skulle stå för årets avslut där. Vi lyckades komma dit till kanske 23.30 så man han precis komma in på stora golvet då de börjades räknas ner till övergången mellan 2009 och 2010.
Där efter dansa vi gärnet de 3h som kvarstod innan stället stängdes ner..
Daniel (Bluecore) avslutade kvällen med ett riktigt grymt djset och man fick dansa av sig.
Kvällen och året kunde inte avslutats bättre än vad de gjordes.

Idag beställde man tillslut de sista komponenterna till sin dator. Så nu kan man kanske få den byggd efter all väntan och huvudvärk över vad man skulle köpa på sig för någe men nu vart de av i alla fall.
Jag kommer bli massa fattigare men de kommer nog vara värt de får jag hoppas.. Jag bara längtar efter å få börja bygga ihop den lilla rackaren ;P

Ni kan förvänta er att se bilder från bygget när allt kommer, och se den nördiga sida av mig ;)

Kram på er alla och en god fortsättning på de nya året.

Kommentarer
Postat av: Jennysen

Ser verkligen ut som ett trevligt julbord!

2010-01-04 @ 17:46:50
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar