DJ Inchi - Hardcore Summer 4

Nu var man igång igen, inte allt för länge sedan man slängde upp HTID in the sun 2010 - Preparty mixen.
Så är man igång för att fortsätta på förra årets Hardcore Summer serie.
SÅ denna gång är de nr 4 i följd och hoppas på att få iväg åtminstone 2 till innan sommaren är slut och kanske hålla de som tradition och köra 3 st varje sommar ;p

Här har ni länken till mixen om ni vill tanka ner den.
http://www.megaupload.com/?d=3RMUTI9X


Jag vet jag ska försöka ta mig tid att göra en riktigt hemsida med egen server som ska göra de möjligt för er att tanka ner mixarna utan mellanhand.. Ill try to fix it..

Här följer i alla fall playlisten för denna mix.

DJ Inchi - Hardcore Summer 4
64.14 min


1. JTS & J K O - Live & Let Donk
2. Darren Hotchkiss & Mark Sloan - Doing it Over (Sash Dee and Jacco Remix)
3. Michael Mansion - Let me in (inspiration Mix)
4. Recon & Chris Unknown - Show me Now
5. Anon - Dont stop Believing
6. Anon - Belissima
7. Captain Jack - Dream a Dream (Sy & Unknown Remix)
8. Injured Rezz & MC MD - Banjocore
9. Spit - The Beginning
10. Jamie Ritmen - BassFace
11. Ufo - Punk Access
12. Anon - Omen
13. Art of Fighters - Rock On
14. The Stunned Guys - Hymn (DJ Neophyte Remix)
15. Outblast & Angerfist FT Tha Watcher - The voice of Mayhem
16. Art of Fighters Feat Nikkita - Symphony of the Dead


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar