DJ Inchi - HTID in the sun 2010 - Preparty Mix

Yes som titeln säger.
DJ Inchi - HTID in the sun 2010 - Preparty mix

Detta är mixen som var tänkt att jag skulle spelat i spanien när vi var där nere.
Men pga lite ändringar från arrangören så vart de 15 min man fick chansen att spela.
4 djs på 1h blir taight.

MEN... Här är hela settet som var tänkt att jag skulle spela på ca 1h.
SÅ dra på högalarna på högsta volym och stutsa loss till 1h energisk UK Hardcore..

Tracklist för Settet är som följer.

DJ Inchi - HTID in the sun 2010 - Preparty (57.11min)

1. DJ Gollum - Passanger (Adf Mix)
2. Michael Mansion - Im the one (Dj Himbo & Ben Xtreme rmx)
3. C-Kay Feat Fraz - 5 AM
4. Manian - Hold me Tonight (Re-Con Rmx)
5. Phenex - Love Song
6. Impact - Excited
7. Chris Fear - Rock n Rolla
8. Clodhopper and MC Knight - Blow ur mind (Orginal mix)
9. Dougal and Gammer feat Jenna and Smiley - Ordinary People
10. DJ Destiny, Organ Donners - What's Up (Dougal & Gammer Hardcore rmx)
11. Last of the Mohicans - Shot me down
12. Cisco Kid - Pizza Man(Re-con rmx)
13. Hixxy vs Sy and Uknown - The Clit Commander
14. S3rl - Here we go
15. Chemical Imbalance - Hardcore Baby


DJ Inchi - HTID in the sun 2010 - Preparty by DJ Inchi

Ni kan även tanka ner den från denna sida om ni vill ha den i mp3 format.
http://www.megaupload.com/?d=J5LP4ONC

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag har visserligen inga bra högtalare på datorn, men jag låter låtarna spela ändå!



Ha en trevlig helg!

2010-07-17 @ 09:35:06
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar