Back from HTID in the sun 2010

Som titeln säger så är man åter hemma från Spanien.
Veckan har gått snabbt, som en berg å dalbana, upp och ner oxå.

De var sagt att de skulle vara regn och åska hela veckan där nere när man tittade på prognoserna.
Bara de var lite avtrubbande när man skulle åka ner men de vart de vändning på när man väl var där nere.
Visade sig att hela vecka hade vi fantastiskt bra väder, sol och värme.
Utom kanske 2 sista dagarna då de började regna endel men de var fortfarande sol på dagarna så man kunde sola och ha sig på stranden de var trevligt.

Veckan började bra, med humöret på topp. men mot mitten av veckan så började de dala.
Vissa saker som man viste skulle ske mot slutet av veckan när man skulle komma hem påverkade de lite kanske, undermedvetet..
Samt att de kändes som viss gruppering skedde och man hamnade utanför..
Kan ha fel men så kändes de i alla fall..
Jag är väll inte sådant som tar plats utan är med i bakgrunden när de kommer till större folkmängder..

Men i övrigt så tycker jag veckan var helt oki.
Kan säga att jag vill inget annat än åka tillbax för här i sverige är de inte alls samma temperatur, samt att de e väldigt tyst, inga fulla britter som skriker eller bekanta som pratar eller gör ljud från sig.
Väldigt ensamt att vara 22 svenskar till att återgå till att sitta själv hemma typ. =(

I övrigt så fick vi från "Swedish Hardcore Crew" spela på ett pre-party där borta. Fast de strulade till sig, först när de var tänkt att vi skulle spela så var de fotbolls match som sändes på stället så de skjöts upp, å dagen efters så fick vi bara 1h å spela på när de var tänkt 3 från början så de kändes lite B. Samt att ljudet på stället hade knasat ut helt så när man försöker spela med allt på MAX på mixerna så hörs de knappt någe alls ändå.
Men jag fick min första spelning därborta i alla fall, 15 min of fame.
Vi var ändå 4 djs som skulle pressas in på 1h.
Jag, Bluecore, Tava och Dab.
Men de var kul första live spelningen om ändå kort. Nästa år har dom lovat att kompensera oss för strulet så jag får väll ligga på och smöra lite så kanske man får spela på ett av golven inne på Colossos. Man vet aldrig.
Har lyckats bra med och promota oss från "Swedish Hardcore Crew" för arrangörerna backom HTID.
Så man vet aldrig vad som kan ske =)

Men ska väll inte klaga helt på veckan som var.
Önskar bara att den hade tagit en annan vändning kanske.
Men men nu är man där man är så får man väl göra de bästa av situationen helt enkelt.

Nu får man väll börja räkna ner till HTID in the sun 2011 då.
Och hoppas på att de kommer överträffa den som var.
Ännu bättre ännu roligare och bättre humör på alla fronter..
Samt kanske bräcka antalet svenskar som följer med ner..
22 svenskar är ett bra nummer, om man tänker på att vi var 5 året innan tror jag.
Så snart kanske man ska börja charta å fixa egna resor ner kanske haha _^^_

När de kommer till bild fronten så tänker jag bara ladda upp några ynka få.
Övriga ligger uppe på Tranceclubber, DontStayIn och på Facebook. Så vill ni titta är de bara glida in där då.

Men här kommer i alla fall ett litet urval av alla dessa.



     

     






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar