SOOooon

Oj nu har de varit tyst här igen.
Ja vad ska man skylla på den här gången då. *kollar igenom regristret över bortförklaringar*
Ah found it.

Eh screw it..
Har inte haft tid ork eller lust att skriva någe.
Har haft fult upp med att skicka skolansökningar, jobbat med SHC loggan (som nu är klar) fixat tryck för spanien resan så alla vi svenskar kan springa runt i "Swedish Hardcore Crew" t-shirts.
Massa göra ständigt. När får man andas ut lite ? Bra fråga.. När jag ligger i graven kanske..

Snabb summering då.
Min Matte D kurs är avklarad i allafall, YEY!! fick Godkänt på slutprovet och de e jag glad över, var de jag hoppades på så jag e nöjd. De var 2 tunga månader med pluggande på sin lediga tid. Men är stolt över mig själv att jag pallade av pluggandet och jobbet samtidigt men de tog på krafterna verkligen.

Har skickat som sagt 3 ansökningar till 3 olika utbildningar som jag gärna vill komma in och plugga på. Hoppas på de bästa men av nån anledning så har jag börjat tveka på att jag ens ska komma in på nån av dem nu. De känns mindre bra. =/ Dåligt självförtroende javist.

Loggan för "Swedish Hardcore Crew" eller "SHC" är klar. Och kan inte säga annat att jag vart nöjd över hur den vart i slutändan. Och de verkar nog flera andra oxå vara =)
Här är den i allafall.

Var på Mondaybar Black & White kryss nyligen som var från torsdag till lördag och är mäktigt sliten efter den.
Dag 1 var inget och hurra för tyvärr, hardstyle på stora golvet med namn som man inte var intresserad av samt att man hade huvudvärk och var trött från dagen innan. Men dag 2 kompenserade de hela.
De var mysig musik på Sundeck med vänner och sedan kvällen/natten/morgonen kördes de hårt, mycket dans till RIOT gänger, så man fick höra å se, Lisa Pinup, Klubbfiller och Mark BREEZE, äntligen UK hardcore act på stora golvet och avslutade med DJ bluecore som sista spelningen på båten, men då var man såååå sliten att man satt ner och lyssna på hans spelning istället men de var en trevlig kryss inte en av de bästa tyvärr.
Kameran stanna hemma av diverse anledningar men men inget och gråtta över, men de klia i fotofingret.

I övrigt är de HTID in the Sun 2010 inom några dagar så då beges de av till spanien med 20 andra svenskar för att festa i 7 dagar till UK hardcore och massa underbara djs där nere =)
Har sett fram emot detta i nu över 1 år och de kan inte kommit mer lägligt jag behöver komma bort.
Min kropp behöver få vila ut, hur man nu kan se de som vila ut när jag ska festa gärnet där nere..
Behöver komma bort från allt här hemma och bara ha kul. Hoppas på att denna sommar blir bra.
Med massa roliga fester att åka på, inom och utomlands.
Vi får helt enkelt se hur allt blir..
MEN FÖRST HTID IN THE SUN !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar