Händelselöst...

Kan ju säga att de händer inte så mycket här borta hos mig på sista tiden.
Antingen så jobbar man eller så är man ledig, men då sitter man och pluggar matte hela tiden så de är inte mycket av fritid tyvärr. Men jag gör något i alla fall. Börjar känna viss stress att man måste börja skicka iväg ansökningar till skolor. Jobbiga är om man ska ansöka till grafisk skola för att de är de man vill helst jobba med eller söka till en annan skola som visseligen har med de man är intresserad av "datorer" men inte riktigt vet om man ska eller inte. Kommer skicka iväg några ansökningar hur som haver.
Måste bara få tid att sätta mig ner och skriva personliga prev och cv, samla ihop de få arbetsprover jag har och skicka..

Annars så sitter man bara och hoppas på att sommaren är här så vi kan dra till spanien och bara njuta en hel vecka i spanien och festa loss. De som vi har väntat på i 1 år sedan förra eventet. 79 dagar kvar innan vi drar till spanien. Sist jag skrev någe om de så var de 148 dagar kvar. Så tiden går.

Annars så är de några fester inplanerade i alla fall. Mondaybar XL den 1a april på München i Stockholm, så då blir de att dra med kameran igen, var ett tag sedan man fotade på fester eller äns var ute och festa.
Sedan har vi 12 maj med Mondaybar Black på Götakällare, och självklart så har vi Mondaybar Black & White cruise som är inplanerade den 3-5 juni,´så den månaden kommer de bli fullspäckat med fester.
Ska se om man inte lyckas dra ihop nån fest med gänget oxå som vi hade förra året. En "Picknick" i repris kanske ? Får hoppas på de _^^_



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar