It has been silent.

Ja här har de inte skrivits på evigheter..
Orsak. Massa och göra..
Har pluggat Madde D på distans och de har tagit upp all min lediga tid som jag har haft.
Men nu är de över, i fredags skrev jag Tentan, de kändes ok. Men jag är inte den som har gjort bra ifrån mig på tentor, och aldrig vart den teoretiska personen i skolan heller..
Så vi får se hur de går med resultatet, hoppas på att få godkänt i de i alla fall..
2 veckor tills man får veta resultetet.

Fick veta i veckan nu resultatet från Högskoleprovet och fick samma resultat som senast jag skrev de e väll oki men hade hoppats på bättre men men.

Vad har hänt annars. Man har skickat iväg 2 skolansökningar, 1 kvar att skicka. Måste bara skriva ihop personligtbrev, fixa ihop arbetsprover, och skicka iväg de. Så snart ska de iväg.

Hade planer på att skicka iväg en mix för Mondaybar B&W cruise.
Har ståt och fiplat hela dagen men har inte fått de att gå ihop. Tyvärr
Men ja i och med de så känns de väll som att jag ändå inte var redo för de kanske..

Mycket svamel märker jag men eh..Who cares..

Några fester inplanerade att gå på i alla fall. Mondaybar Black @ Götakällare, sedan Mondaybar Black&White cruise. Och höjdpunkten spanien resan med massa kompisar hoppas på att de kommer bli minnesvärt.

Men snart e de sovdags och jobb helg. Så nästa vecka blir de nya krafttag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Personligt
Follow Inchi's Blogg
Fotobloggar bloggar